28.6.10

ESKİ KAZAĞINIZDAN CIVIL CIVIL BİR ÇANTA YAPABİLİRSİNİZ..

7 yorum:

  1. Çok beceriklisin,ellerine sağlık,sevgilerrrr....

    YanıtlaSil
  2. pardon ...ben yapmadım..ama kışlık kazaklarımı çıkardığımda pembe kazağıma kıyıp yapıcam...çünkü aynı renklerde yapmak istiyorum...resimleri yabancı bir atölye sitesinden aldım...teşekkür ederim..sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sevgili yasemin hanım, fikir çok güzel. Görüntü ise çok zarif yapmaya değer hakikaten.

    Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem baylıdım dogrusu,sitenin adını verirmisin cnm.Merak ettim,çok güzel bir fikir paylaşımın için sagol.Selam ve sevgiler.......

    YanıtlaSil
  5. İyi günler, bu konuyu bende daha önce paylaştım ama faydalandığım yerin mutlaka linkini bağlantısını veririm. Bu, yapan hazırlayan kişilerin emeğine saygısızlık olur. Gördüğüm kadarıyla siz sadece yayınlıayarak sizin sayfanıza maal etmiş oluyorsunuz. Bakın bilmeyen sizin yaptığınızı sanıyor. Mümkün olduğu kadar kaynak göstermek ve bağlantı vermek gerekir ki, emeğe haksızlık olmasın. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. daha öncede belirttim arkadaşım... bu bir atölye sitesiydi,ama tekrar bulmakta zorluk çekiyorum..tabiiki haklısınız, adresi belirtmem gerekirdi...bulduğumda linki vericem...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ola! Amiguinha
    Quantos trabalhos lindos, realmente uma verdadeira produção!!!
    Parabéns pelo seu belo trabalho.
    estava com saudades, vim te dar um grande bj no coração, Rosa

    YanıtlaSil